poniedziałek, 7 sierpnia 2017

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI CZERWCA/LIPCA: YOPE, BANDI, INDIGO, MAX FACTOR, GOLDEN ROSE, WIBO

Lipiec się skończył, więc czas na ulubieńców. Ten post będzie zawierał ulubieńców miesiąca czerwca i lipca, kosmetyki do pielęgnacji, ale także trochę kolorówki. Nie będzie to długi post, mimo to zawierający same perełki tych dwóch miesięcy. Te produkty są naprawdę godne polecenia. Mam nadzieję, że i u Was się one sprawdzą. Zapraszam do czytania :-)


Zaczniemy od pielęgnacji i od cudownego kremu do rąk Yope. Ten krem kupiłam na targach kosmetycznych w Warszawie. Kosmetyki tej firmy pachną cudownie a ten krem do rąk jest wręcz obłędny, taki świeży, pobudzający, a co najważniejsze zapach utrzymuje się na dłoniach przez dłuższy czas. Gdy posmaruję ręce wieczorem, rano jest jeszcze wyczuwalny. Bardzo dobrze nawilża i fajnie działa na skórki. Dość szybko się wchłania, na dłoniach pozostawia lekki film, ale dłonie nie są lepkie. Dodatkowym atutem jest jego skład!


Kolejnymi produktami są kosmetyki firmy Bandi: emulsja intensywnie regenerująca do twarzy i ciała a także aksamitna mgiełka SPF 6. Oba kosmetyki pachną pięknie. Emulsja ładnie nawilża skórę, podkreślając opaleniznę, działa kojąco. Używam głównie na noc. Mgiełkę stosuję rano, szybko się wchłania.


Jakiś czas temu zaczęłam swoją przygodę z hybrydami, oczywiście średnio mi to idzie na ten moment. Mimo to mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. W czerwcu i lipcu przypasował mi lakier hybrydowy z Indigo Watermelon. Kolor, który idealnie będzie pasował do opalonej skóry. 


Wakacje to czas, w którym lubię używać mocniejszych pomadek. Ostatnio często stawiam na czerwień. Gdy chcemy nosić z dumą czerwień na ustach, powinny być one zadbane i bez suchych skórek. Pomadka jest więc koniecznością, Od jakiegoś czasu używam pomadki z peelingiem Sylveco. Nakładam ją głownie na noc. Dzięki niej nie mam problemu z suchymi skórkami i mogę bez problemu używać mojej ulubionej czerwonej pomadki z Golden Rose, odcień 09. Bardzo ładnie wygląda na ustach, utrzymuje się długo i kosztuje grosze.


Pamiętam czasy, kiedy nie używałam korektora pod oczy, nakładałam na całą twarz podkład i bije się za to w głowę. Ostatnio używam korektora pod oczy Max Factor, który nie jest ciężki a dobrze zakrywa cienie pod oczami. Spojrzenie wygląda na wypoczęte. Wygodny aplikator. Jedyne do czego można się doczepić to słaba wydajność, ale i tak go lubię.


Ostatnio wróciłam też do paletki do konturowania twarzy z Wibo. Ta paletka jest naprawdę fajnym rozwiązaniem, idealnie sprawdzi się na wyjazd bo jest praktyczna i zawiera wszystko co potrzebne do konturowania twarzy: bronzer, rozświetlacz i róż. Także jeśli jesteście jeszcze przed urlopem i szukacie fajnego produktu do konturowania, możecie zwrócić uwagę na tą paletkę!



NA FACEBOOK'U TRWA KONKURS W KTÓRYM DO WYGRANIA JEST SERUM DO TWARZY O WARTOŚCI 250 ZŁ, ZAPRASZAM !! 

Dajcie znać czy znacie te produkty i koniecznie podzielcie się ze mną waszymi ulubieńcami :)

14 komentarzy:

  1. Pomadkę z peelingiem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem Yope mnie niesamowicie ciekawi - w końcu go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych produktów nie używałam. Ja póki co mam post zakupowy ;) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu też uwielbiałam pomadkę Sylveco, pewnie wrócę do niej jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie wypróbować produkty YOPE

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem z Yope właśnie zaczęłam testować i zapach jest przeboski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylveco wzbudziło moje zainteresowanie 😊 mam obecnie peeling do ust z Eveline i jak na tą markę dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień od GR, rewelacyjna *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tę paletkę Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam jedynie paletkę Wibo, ale dla mnie była ciut zbyt jasna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję, że krem do rąk Yope by się u mnie sprawdził. Ale nie wiem czy znajdę go gdzieś stacjonarnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletkę Wibo i mgiełkę Bandi też lubię. Też zaczęłam przygodę z hybrydami. ;) Ciekawe jak ten lakier Indigo wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również bardzo polubiłam się z tymi kosmetykami od Bandii, jestem aż zaskoczona, miałam też ten korektor z Maxa , szkoda że taki drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia w zabawie w hybrydy:) Kosmetyki Bandii muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia