piątek, 19 sierpnia 2016

ROZDANIE ! GĄBECZKA NANSHY CZEKA NA CIEBIE !

Dziś lecimy z kolejnym rozdaniem ! 
Tym razem odbędzie się ono na moim facebook'u.
Więc jeśli jeszcze mnie tam nie obserwujesz, koniecznie to zmień ;)


Co należy zrobić ?
* Polubić mój fanpage  (warunek konieczny)
* Zostaw komentarz pod postem konkursowym na facebook'u (warunek konieczny)
* Nie obrażę się jeśli zaobserwujesz mojego bloga bądź instagram - tutaj:)
* Będzie mi milo jak udostępnisz informację o rozdaniu 

Jak widać nie trzeba zrobić dużo aby mieć szansę na wygrana gąbeczki, więc do dzieła ;)

Rozdanie trwa od 19.08.16 do 10.09.2016
Wyniki ogłoszę do 7 dni po zakończeniu rozdania na facebook'u!

Serdecznie zapraszam do udziału :)
Wyniki ostatniego rozdania znajdują się na facebook'u.

Powodzenia !!

9 komentarzy:

  1. Obserwujemy jako:agssymi
    Baner u nas na blogu: agssymi.blogspot.com
    polubione jako: Aga Matuszyk
    Komentarz na Fb jako: Aga Matuszyk
    Powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam udział na Facebooku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbyś potrzebowała pomocy z wyglądem bloga to chętnie bym pomogła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog bardzo się rozwinął od mojego ostatniego pobytu! Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję cały czas i ślinka mi leci na każdy pędzelek, rozwijaj się nadal kobitko tego Ci życzę z całego serca :)

      Usuń
    2. obserwuję cały czas i ślinka mi leci na każdy pędzelek, rozwijaj się nadal kobitko tego Ci życzę z całego serca :)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę, że tak bardzo polecacie Nanshy wszystko jest super ale jak dla mnie troszkę za drogie.Życzę powodzenia i poadrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia