piątek, 10 czerwca 2016

BH COSMETICS- PALETA CIENI SMOKY EYES EDITION

Bardzo lubię palety do makijażu, szczególnie te, które mają dużą ilość cieni. Kupuję takie paletki jedna po drugiej. Gdy sprzątam w kosmetykach nie raz pojawia się myśl ,,po co i na co Ci aż tyle tego''? Jednak taka myśl nie trwa zbyt długo. Za chwilę wynajduję kolejny ciekawy produkt i kupuję:-)
Takim też sposobem stałam się nabywcą paletki BH Cosmetics. Urzekła mnie jej kolorystyka, duża ilość i wielkość cieni no i oczywiście cena. Czy żałuję ? 


Paleta w plastikowym opakowaniu. Dość dużych rozmiarów.
Sama w sobie prezentuje się bardzo dobrze. 
BH Cosmetics 28 Palette Smoky Eyes Edition, paleta stworzona do wykonywania makijażu smoky eye. 
Kolory cieni są bardzo ładne, można wyczarować nie jeden ładny makijaż.
Cienie są dość mocno zbite i suche co powoduje , że dość ciężko się nimi pracuje. Trzeba się nieźle namachać, aby na powiece uzyskać zadowalający efekt. 
Cienie koniecznie muszą być nakładane na dobrą bazę, która podbije ich pigmentację. Połowa cieni cieszy się dobrą pigmentacją, druga połowa zaś jest bardzo słaba. 



Paletka 28 cieni jest takim troszkę przeciętniakiem. Nie jest ani najgorsza, ale i nie najlepsza. Za nie wysoką cenę otrzymujemy sporą ilość cieni. 
Osobiście wychodzę z założenia, że czasem mieć mniej a lepszej jakości. 
Paletka dostępna na allegro za około 50 zł.
Zastanawiam się jak sprawdza się reszta palet tej firmy. W sumie kusi mnie by wypróbować z tej firmy tą paletkę Galaxy Chick Baked Eyeshadow, widziałam, że ma niesamowicie błyszczące i napigmentowane cienie. Idealne do tworzenia wieczorowych makijaży.


Miałyście tą paletkę ? A może miałyście tą paletkę Galazy Chick Baked Eyeshadow i możecie ją polecić ?

14 komentarzy:

  1. Nie przepadam za paletkami, właśnie z tego powodu że za dużo tam dla mnie tych cieni i większość się zazwyczaj marnuje, bo wybieram sobie kilka ulubionych i tylko z nich korzystam. Tak jak piszesz - wolę zapłacić więcej lub tyle samo i mieć mniej, ale za to tego czego będę używać. Jestem za samodzielnym komponowaniem paletek :)
    Bardzo mi się u Ciebie podoba i z przyjemnością obserwuję <3
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki w sam raz w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ich pigmentacja nie zadowoliłaby mnie niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki, ale pigmentacja średnia.. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie katuję jeszcze moje cienie Inglota ale w planach mam zakup porządnej i uniwersalnej. W końcu taka paleta to nie zakup na 3-5 miesiące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej strony lubię paletki, ale tylko nude i tylko jeśli wiem, że pigmentacja jest bardzo ładna. Tutaj akurat jest jeden "mój" kolor więc pewnnie by się zmarnowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolorystyka, jednak pigmentacja mogłaby być trochę lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie miałam tej paletki.
    Pięknie się prezentuje, za pewne przy jej pomocy można stworzyć piękny wieczorowy makijaż. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę tę paletkę i mam wrażenie, że jest dla mnie "zbyt bogata w kolory". Chyba nie byłaby to dla mnie najlepsza opcja, ale pewnie znajdą się osoby, którym będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, większość kolorów to nie moje "barwy" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te palteki są fajnie tylko często nie wykorzystuje się wsztskich kolorów ale uważam, że 1 paletke w swoim zbiorze kosmetycznym warto mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie najgorzej, ale lepiej dołożyć do czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że pigmentacja nie jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia