niedziela, 8 maja 2016

TANIA I DOBRA BAZA POD CIENIE- HEAN STAY ON EYESHADOW BASE

Baza pod cienie jest kosmetykiem niezbędnym w naszej toaletce, jeśli zależy nam na trwałości cieni. 
Teraz mamy tak duży wybór na rynku tych produktów, że ciężko się zdecydować, którą wybrać. 
Nie każdy chce wydawać nie wiadomo ile pieniędzy na bazę, co jest rzeczą zrozumiałą. 
Dlatego szukamy produktu tańszego, spełniającego nasze wymagania.
Dzisiaj będzie właśnie post poświęcony bazie, która zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i kosztuje grosze. Mowa o bazie z Hean.


Sama na tą bazę skusiłam się zachęcona pozytywnymi opiniami, jednak nie liczyłam, że będzie ona jakaś niesamowita. Baza jest dostępna online, kosztuje około 12 zł. 
Nie do końca podoba mi się opakowanie. Sądzę, że wersja w tubce bardziej by mi odpowiadała, na pewno byłaby bardziej higieniczna.
Jednak sama baza spełnia swoją rolę. 
Konsystencja jest przyjemna, w formie musu, dobrze się ją nakłada. Produkt bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość.
Baza Hean jest idealna do cieni prasowanych jak i sypkich.
Przedłuża trwałość cieni, trzymają się na powiece spokojnie od 8 do 10 godzin. Czasami zdarza się, że makijaż trzyma się tak dobrze, że aż szkoda go zmyć. Bazę stosowałam na sobie i na siostrze. 
Gdy ją malowałam wróciła zadowolona, że makijaż utrzymał się i nie musiała robić sama poprawek.
Nie roluje się, nie zbiera się w załamaniu powieki. Podbija delikatnie kolor cieni i nie utrudnia nakładania cienia na powiekę. Dobrze się nią pracuje, nie można jej nic zarzucić. 
Nie podrażnia oczu, co jest dla mnie bardzo ważne.


Cena jak i ogromna pojemność zdecydowanie przemawia za zakupem tej bazy. 
Jeśli szukacie bazy pod cienie za nie duże pieniążki myślę, że śmiało możecie wypróbować tą. 

Miałyście tą bazę ? Jesteście z niej zadowolone a może macie inne zdanie na jej temat ? 

Biorę udział w Radomskim Plebiscycie Blogowym. Jeśli podoba Ci się mój blog to bardzo proszę o głos -> http://radomskiplebiscytblogowy.pl/2016/05/05/karolina-jedynak/
Pod zdjęciem jest plusik :) Z góry bardzo dziękuję ! 

7 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tej bazy, ani żadnego produktu z tej firmy, ale chyba pora to zmienić. Przyznam, że jeśli chodzi o testowanie baz pod cienie to u mnie się nigdy testowanie nie skończy, bo u mnie jest straszny problem z utrzymaniem się cieni na powiece, bo niestety bardzo przetłuszczają mi się powieki tak jak i cała cera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosuję tego typu kosmetyków, w ogóle bardzo rzadko się maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie kompletnie się ona nie sprawdziła ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. z miłą chęcią wypróbuję nie mam takiej co by mi odpowiadała w 100% i szukam cały czas tej idealnej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle się zastanawiam czy pobiłaby mojego ulubieńca - bazę UDPP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale za to mam z Wibo kupiłam na promocji w Rossmanie za około 5 pln

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie mam zapas baz, ale ta z hean jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia