czwartek, 3 grudnia 2015

CHIŃSKIE PĘDZLE DO MAKIJAŻU. WARTO ?

Dziś przychodzę z tematem pędzli.
Są one ważnym elementem codziennego makijażu. Dobre pędzle to połowa sukcesu.
Pędzle chińskie od jakiegoś czasu robią szał w blogosferze. 
Nie mogłam się na nie nie skusić.
Cena tych pędzli to około 50 zł już z przesyłką. 
Może gdzieś dostaniesz je taniej przy wysyłce zza granicy. 
Ja swoje kupiłam od sprzedawcy w Polsce, więc przyszły mi bardzo szybko. 
Zestaw składa się z 10 pędzli, w tym 5 jest do oczu a 5 do twarzy. 


Produkty są dość dobrze wykonane. Bardzo miłe włosie to spory ich atut.
Swoim wyglądem przyciągają oko.
Przypominają tak troszkę pędzle dobrej firmy Hakuro. 
Przy myciu nic się z nimi nie dzieje, nie gubią włosia. 
Pędzle mają syntetyczne włosie, można nimi nakładać kosmetyki mokre jak i suche.


Pędzlom do twarzy jak i do oczu, mimo iż wyglądem przypominają pędzle Hakuro to daleko im do nich. Ale nie można liczyć, że pędzle za 50 zł będą porównywalne do pędzli Hakuro, gdzie jeden kosztuje około 30 zł. 
Można nałożyć nimi podkład czy bronzer, na pewno lepiej twarz wygląda niż po podkładzie nałożonym palcami. Świetne do nałożenia korektora pod oczy czy do cienia na całą powiekę.
Nie sprawdzą się do blendowania. 
Raczej nie jest to profesjonalny zestaw do makijażu. Ten zestaw może być dodatkiem do innych pędzli np. zastępczym.
Myślę mimo wszystko, że za takie pieniążki jest warto go wypróbować. 
Na pewno gdzieś tam jakiś pędzel znajdzie swoje miejsce w codziennym makijażu. 


Znacie te pędzelki ? Jak się u Was sprawdziły ?

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaję się na nie:)
      Zapraszam na rozdanie na moim blogu!

      Usuń
  2. Mam te pędzle i je uwielbiam. Cała 10 znalazła swoje zastosowanie w moim makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie zastanawiania się nad nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki zestaw i dla mnie jest wystarczająco dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne ! :D Może wzajemna obserwacja ? Jeśli tak daj znać na blogu . Pozdrawiam Cieplutko ! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie ten sam zestaw i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, czy mogłabyś podać jaką średnicę ma jakiś pędzel, z kategorii tych do twarzy? Bardzo bym prosiła, ponieważ sama zamówiłam sobie taki zestaw i nie wiem czy czasem nie przyszly mi jakieś mniejsze :( z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia