piątek, 14 lipca 2017

SERUM LAB ONE N°1 VITAMIN COMPLEX. WARTE SWOJEJ CENY?

Serum do twarzy Lab One to jeden z droższych kosmetyków w mojej łazience. Ze względu na swoją dość wysoką cenę można powiedzieć, że jest to produkt luksusowy. Koszt tego serum kształtuje się w okolicach 250 zł. Czy cena idzie w parze z jego prawdziwą wartością? Czy mimo jej warto mieć go w swojej łazience? Czytajcie dalej.




Co o serum pisze producent ? 

Produkt przeznaczony dla skóry pozbawionej blasku, wymagającej wsparcia i kompleksowej ochrony.
  • zapewnia długotrwałe nawilżenie
  • gwarantuje wysoką wchłanialność substancji aktywnych, a także ich skuteczność
  • zabezpiecza przed wolnymi rodnikami
  • zapewnia gładką, jędrną i zregenerowaną skórę
  • pomaga zachować mały i promienny wygląd na dłużej

Wróć do źródeł i przedłuż swoją młodość!
N°1 Vitamin Complex to eliksir pięknej skóry do twarzy, szyi i dekoltu. Odżywcze serum dane jest do regularnej pielęgnacji każdego typu skóry. Specjalnie dobrane i wyselekcjonowane substancje czynne wchodzące w zespół produktu sprawiają, że skóra staje się wyjątkowo jedwabiście gładka, miękka i odżywiona. Unikalne kompozycje składników nie podrażniają jej, działając regenerująco i kojąco. W składzie produktu znajdują się składniki z listy Ecocert, co uzasadnia jego największą jakość.



Serum zamknięte jest w szklanej buteleczce z wygodną pompką. Zdecydowanie bardziej wolę produkty zawierające pompkę, gdyż wydaje mi się, że taka forma aplikacji jest bardziej higieniczna, wygodniejsza i wydobywa się tyle produktu, ile naprawdę potrzebujemy i nie marnujemy niepotrzebnie serum. Pojemność standardowa przy tych kosmetykach, czyli 30 ml. 

Konsystencja produktu lekka, delikatna, jakby troszkę żelowa. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej i lepkiej skóry. Jedyne, co można zauważyć to delikatne napięcie skóry. Używam go głównie na noc, nie wiem jakby się sprawdził pod makijaż. Aczkolwiek producent zapewnia, że jest to serum na dzień i noc. 
Ma bardzo delikatny i przyjemny zapach. 

Produkt zawiera kompleks witamin A, E i F, które są odpowiedzialne za odbudowę naskórka, mają wyrównywać koloryt cery i zapobiegać przed przedwczesnym starzeniem się cery. Serum zawiera również pentanol, który ma pomóc w regeneracji skory i nawilżyć ją. 

Rozprowadzam go na oczyszczoną skórę, delikatnie wklepując.
Fajnie nawilża skórę, sprawia że staje się ona delikatna i miękka. Od czasu, gdy zaczęłam używać tego serum nie pojawiają mi się tak często suche skórki. Miałam nadzieje, że skóra zrobi się bardziej promienna. Serum jest w porządku, ale jednak nie do końca warte swojej ceny. Gdyby kosztowało połowę mniej można byłoby je polecić. 

Znacie to serum? Jaki jest Wasz stosunek do kupowania drogich kosmetyków? 

10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę to serum, ale prezentuje się bardzo elegancko. Chociaż cena skutecznie mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po serum spodziewałam się jednak czegoś więcej.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ich krem na noc i jestem z niego bardzo zadowolona. Serum też bym chętnie przetestowała :)
    Jeżeli chodzi o kupowanie drogich kosmetyków, to nie mam z tym problemu, o ile produkt wart jest swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dzisiaj pojawiła się u mnie recenzja serum przeciw wypadaniu włosów, dobrze się spisał u mnie. Szkoda, że nie do końca jesteś zadowolona z tego do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena skutecznie zniechęca. Spodziewałabym się po nim wielkiego 'wow'.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba za drogie :( poza tym na mojej problematycznie mało co się sprawdza, więc raczej szukam tańszych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj cena rzeczywiście ogromna ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie, że słowo "serum" na początku nazwy to co najmniej +100 zł do ceny :D Większość tego typu produktów nie jest warte nawet połowy ceny :p

    OdpowiedzUsuń
  9. badzmy obiektywne kosmetyki na ogol tej marki sa dobre a serum -kazda musi podejśc do tego indywiualnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia