niedziela, 5 marca 2017

CHARLOTTE CHO, SEKRETY URODY KOREANEK- ELEMENTARZ PIELĘGNACJI

Koreanki mają coś, czego zazdrości im nie jedna kobieta mieszkająca w Europie. To piękna cera, wręcz idealna. To właśnie ona sprawiła, że nie mogłam przejść obojętnie obok książki ,,Sekrety urody Koreanek".

Książka jest napisana przez Charlotte Cho,ekspertkę od koreańskiej pielęgnacji skóry, profesjonalną kosmetyczkę i właścicielkę sklepu Soko Glam z koreańskimi kosmetykami.
Patrząc na autorkę widzimy, że książka jest napisana przez osobę konkretną, mającą pojęcie o pielęgnacji.


Elementarz pielęgnacji przeczytałam w ciągu jednego dnia. Książkę bardzo szybko się czyta, ma dużo obrazków. Jest napisana prostym językiem.
Z elementarza możemy dowiedzieć się jak Koreanki dbają o swoją cerę. Opisane jest wszystko co robią, od demakijażu po maseczki. Książka zawiera tajemny koreański rytuał pielęgnacyjny w dziesięciu krokach.
Możemy znaleźć w niej wiele wartościowych rzeczy, zmienia ona również nasz tok myślenia. Motywuje nas do zadbania o cerę w większym stopniu niż robiłyśmy to dotychczas.
Kto by pomyślał, że zacznę myć twarz aż dwa razy ?



W książce jest poruszona również pielęgnacja ciała. Urzekło mnie, że autorka podkreśliła ważną rolę ochrony przeciwsłonecznej. Jak ważne jest zabezpieczanie skóry przed słońcem, żeby nie zapominać o chorobach skóry! Nie ma czegoś takiego jak zdrowe opalanie i musimy o tym pamiętać. W książce jest wyjaśnione co to jest UV i UVB. Bardzo ciekawe!
W elementarzu jest również dział poświęcony trybowi życia, który mocno odbija się na naszej skórze.
Na końcu książki znajdziemy wiele ciekawych informacji o Seulu, gdzie jeść, pić, kupować. Może komuś się przydadzą :)


Myślę, że książka jest naprawdę godna uwagi. Idealnie sprawdzi się jako prezent dla przyjaciółki czy siostry. Ten elementarz pielęgnacji motywuje do większego zadbania o naszą skórę.
Jak to się mówi, lepiej zapobiegać niż potem leczyć. Dlatego dbajmy o naszą cerę by jak najdłużej cieszyć się ładną buzią.
Sama planuję zwrócić większą uwagę na kosmetyki koreańskie. Mam w planach zakup tych fantastycznych maseczek, o których jest ostatnio głośno w internecie.

Czytałyście ten elementarz pielęgnacji ? Zmotywował Was do większego dbania o siebie ? 

8 komentarzy:

  1. Też zaczęłam myć twarz dwa razy :D Książka bardzo przyjemna, łatwo się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i posiadam. Fakt książka super przyjemna. Jednak próby sięgnięcia po koreańską pielęgnację i eksperymenty z koreańskimi produktami skończyły się sporymi problemami z cerą. Jednak w moim przypadku sprawdza się jedynie zdrowy umiar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo o niej słyszałam. Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę mieć tą książkę! Chyba jedna z nielicznych jaka mnie ostatnio zainteresowała :) Hmm... Może zażyczę sobie na dzień kobiet :)
    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie sięgnę po tę pozycję. Z tego co czytam w wielu miejscach- warto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mam ją na liście książek do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swojego egzemplarza nie posiadam,ale wiem na czym metoda polega i szczerze mówiąc wcielam ją w życie i działa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam w planach ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia