poniedziałek, 27 czerwca 2016

NAIL TEK WYGŁADZAJĄCA ODŻYWKA PODKŁADOWA

Zawsze byłam wierna odżywce Eveline 8w1. Używałam ją od paru dobrych lat. Byłam zadowolona z jej efektów, paznokcie były mocne. Ostatnio jednak zauważyłam, że moje paznokcie przestały na nią reagować.
Potrzebowałam więc czegoś nowego na już a najlepiej na wczoraj. Paznokcie zaczęły mi się strasznie łamać i rozdwajać. 
W ten oto sposób skusiłam się na odżywkę Nail Tek. Czytałam o niej dobre opinie, dodatkowo była na promocji za 16 zł, gdzie w cenie regularnej kosztuje 25zł.


Odżywka w swoim składzie ma Formaldehyd, który ze względu na swoją toksyczność może odstraszyć wiele osób. 
Słyszałam również, że tę odżywkę można dostać w zestawie z odżywką nawierzchniową. Ja nie widziałam takich zestawów. Mam tę podkładową i szczerze mówiąc wystarcza. Gdy nałożę odżywkę a potem lakier kolorowy, to nakładam utwardzacz Seche Vite. 
Odżywka podkładowa fajnie matowi paznokieć. Sprawia, że staje się on taki gładziutki. Dość szybko zasycha na paznokciu, więc za chwilę można nakładać lakier kolorowy. 
Odżywki używam co 3-4 dni. 
Od czasu, gdy używam tej odżywki moje paznokcie stały się mocniejsze, nie rozdwajają się. Płytka paznokcia stała się bardziej wygładzona, jej wygląd się poprawił bo była już w ciężkim stanie po tym jak Karolina ,,umiejętnie" ściągnęła hybrydę. 
Odżywka niestety nie pachnie zbyt ładnie, wręcz szczypie w oczy jak się bardziej pochylę nad paznokciami podczas malowania. Myślę, że spowodowane jest to zawartością właśnie formaldehydu. 
Dlatego podczas malowania paznokci staram się trzymać dłoń troszkę dalej by tego nie wdychać. 


Formaldehyd jest sklasyfikowaną substancją rakotwórczą. Stąd nie każdy chce sięgać po odżywki z jego zawartością . Odżywka z formaldehydem w szybkim czasie może poprawić wygląd naszych paznokci, ale i równie szybko jej zaszkodzić. Dlatego jeśli zauważymy, że coś się z naszymi paznokciami dzieje lepiej odstawić odżywkę.Większość odżywek do paznokci, które w szybkim czasie poprawiają wygląd paznokcia i go utwardzają mają w składzie formaldehyd i musimy się z tym liczyć. 

Odżywka Nail Tek przyniosła mi odpowiednie efekty, jestem zadowolona z jej działania. 
Więc jeśli szukacie odżywki, która daje fajne efekty w krótkim czasie myślę, że możecie ją wypróbować :) Mam nadzieję, że również będziecie z niej zadowolone. 

To co sprawdza się u mnie nie znaczy, że sprawdzi się u Ciebie. Pamiętaj o tym :)
Miałyście tą odżywkę ?

7 komentarzy:

  1. Ja przestałam używać odżywek z formaldehydem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, ostawiłam wszystko i moje paznokcie same z siebie odżyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sobie robić przerwy od malowania paznokci i nakładania hybrydy. Wtedy tylko odżywki używam, ale z twojego opisu wynika, że nie daje ona ładnego blasku na który przy tym liczę :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zaczęłam unikać odżywek z formaldehydem, więc raczej się na nią nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam jeszcze o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym jej wypróbowała, słyszałam o najl teku same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też jej używam i jestem naprawdę zadowolona. Teraz znów jest w promocji w SuperPharmie za 15.99. Ja już kupiłam na zapas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia