środa, 18 października 2017

JESIENNI UMILACZE

Jesień i zima to okres roku, kiedy najczęściej dotyka nas chandra czy depresja. Te pory roku mają swoje zalety np. drzewa pokryte białym puchem, gorące czekolady popijane podczas wieczornych seansów filmowych czy pyszne, grzane wino. Niestety mają też i sporo wad, między innymi wszechobecna plucha czy zbyt krótkie dni. Nie wystarcza nam czasu na nic a nasza forma spada, czujemy się zmęczeni i przytłoczeni.

Dzisiejszy post nie będzie wpisem kosmetycznym, będzie to wpis typowo lifestyle'owy. Opowiem Wam o moich sposobach na umilenie sobie tych szarych dni które są przed nami.


Jesień to ten czas, w którym świeczniki są nieodłącznym elementem wystroju mojego domu. Zamawiam woski, które nawiązują do tych pór roku, a także po moje ulubione, sprawdzone zapachy. Najczęściej sięgam po woski YC.
W ruch idą też lampiony i inne światełka. Tworzę sobie dzięki temu klimat, w którym wypoczywa mi się zdecydowanie lepiej. Bardzo żałuję, że nie posiadam kominka. Ale trzeba sobie jakoś radzić;-)



Okropna aura za oknem sprawia, że częściej sięgam po książki. Długie wieczory spędzane pod kocem z książką to coś, co pozwala mi naładować akumulatory przed kolejnym dniem. Bardzo lubię czytać książki motywacyjne, pozytywnie wpływające na moje życie i sposób myślenia. Często sięgam po książki Reginy Brett ,,Jesteś cudem'', ,,Bóg zawsze znajdzie Ci pracę'' czy ,,Bóg nigdy nie mruga''. Są napisane w sposób lekki, ale i wartościowy. Wpływają na nasze myśli, na nasz stosunek do pewnych spraw.
Na mojej liście jest również wiele innych książek do przeczytania. Tej jesieni planuję przeczytać książkę ,,Biedny Ojciec, Bogaty Ojciec'', czeka na swoją kolej już jakiś czas. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie mi się to uda.


Jak koc i książka, to koniecznie i coś dobrego do picia. W tym okresie sięgam po kakao. Nie ma nic lepszego niż pyszne gorące kakao tuż przed snem!

Podczas okresu jesienno-zimowego mogę pozwolić sobie na dłuższe kąpiele. Ciepła woda poprawia mój nastrój, rozgrzewa i odpręża. Jest to połączenie dobrego z pożytecznym, gdyż więcej czasu poświęcam na pielęgnację ciała jak i włosów.

Tak wyglądają moje sposoby na umilenie sobie tych zimnych i ponurych dni.
Jestem ciekawa jak Wy umilacie sobie ten czas. Koniecznie dajcie znać! :)

10 komentarzy:

  1. woski książka i herbata to podstawa <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi ulubieńcy to kawusia, ciepły sweter i ulubiony serial <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka, książki, duuuużo książek! <3 ciepły koc, świeczki i światełka, mąż i ukochany kot u boku :) Czasami też w te długaśne wieczory w końcu coś narysuję bądź namaluję.... Ahhh, jesień to moja ulubiona pora roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma jak to palenie świecy w jesienny wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w ruch idzie kawa, woski i świece plus oczywiście ciepły kocyk i książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba czas w końcu kupić kominek do wosku ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, jesienią jest mentalnie ciężej, dlatego ostatnio wypisałam sobie 14 powodów, dla których jesień jest jednak trochę fajna. Twoje umilacze też są wśród nich ^_^ Poza tym, można zbierać (i jeść!) grzyby i podnosić kasztany, a to samo w sobie jest super. No i jesienne kolory - coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbata, ciepły koc i dobra książka to moje must have na jesienną pogode, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jesień to czas spacerów (obowiązkowo z aparatem w ręce). Chyba nie ma piękniejszej pory roku na fotografowanie natury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym w końcu więcej czytać książek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia