sobota, 27 maja 2017

RADOMSKI PLEBISCYT BLOGOWY 2017 - NAJLEPSZY BLOG URODOWY

Rok temu pisałam o fantastycznym wydarzeniu, w którym przyszło mi wziąć udział. A mowa o Radomskim Plebiscycie Blogowym organizowanym przez Honoratę Dyjasek. W tym roku odbyła się druga edycja. Radomski Plebiscyt to idealna okazja do spotkania się z innymi blogerami. Nie powiem, wyczekiwałam tego dnia. Plebiscyt ma na celu nagrodzenie blogów, które jurorom wydały się najciekawsze. Nie spodziewałam się, ale udało mi się zdobyć statuetkę w kategorii Najlepszy Blog Urodowy. Chyba nie muszę mówić jaka jestem z tego powodu szczęśliwa.
Zapraszam Was na małą relację z tego wydarzenia. Na dole znajdziecie listę nagrodzonych blogów w pozostałych kategoriach. Warto na nie zajrzeć :)


Kiedy na gali został odczytany kawałek wpisu z mojego bloga, nogi się pode mną ugięły. Niesamowite uczucie, ale zarazem troszkę stresujące. Należę raczej do osób wstydliwych, więc wystąpienia publiczne nie są moją mocną stroną. Szczerze mówiąc nie pamiętam zupełnie co powiedziałam po otrzymaniu nagrody. Było mi miło, gdy dostawałam gratulacje lecące od moich przyjaciół i znajomych.
Szczególne podziękowania należą się Wiolecie, która dotrzymała mi towarzystwa tego dnia. Dziękuję!



Nagrodzone blogi :

Najlepszy blog modowy – Daria Kwaczyńska www.styllove.blogspot.com
Najlepszy blog podróżniczy – Małgorzata Nowakowska  www.rudazwyboru.pl
Najlepszy blog specjalistyczny i firmowy – Anna Zając www.logopedaradom.blogspot.com
Najlepszy blog kulinarny – Aleksandra Odziemkowska www.olalalchf.pl
Najlepszy blog fotograficzny – Lucy Madej www.doczesne.pl
Najlepszy blog lifestylowy – Ewa i Rafał Natorscy www.conatonatorscy.pl
Najlepszy blog tematyczny – ks. Daniel Glibowski www.wyplynnaglebie.wordpress.com
Najlepszy blog literacki i kulturalny – Paweł Komosa www.dziennik-pesymistyczny. blog.onet.pl
Najlepszy blog urodowy – Karolina Jedynak www.colormyway.blogspot.com
Najlepszy blog parentingowy – Ewa Brzozowska www.freelancemama.pl
Najlepszy blog Fit & Healthy – Ewelina Półtorak www.4mybody.pl
Najlepszy blog Ja i moje życie – Jarosław Dziewierz www.capoeiraradom.blogspot.com
Najlepszy blog Ja i moja twórczość – Mieczysław Piasek www.piasekmieczyslaw.blogspot.com
Debiut Roku – Ewa i Rawał Natorscy www.conatonatorscy.pl
Najlepszy Vlog Dziecięcy – Staś Kopiński www.youtube.com/staskopinski
Najlepszy Tekst Roku – Ewa Brzozowska www.freelancemama.pl

Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu. Nagroda, którą zdobyłam, jest dla mnie bardzo ważna, moja praca została doceniona. Fajnie, gdy ktoś widzi w Tobie potencjał. Mam nadzieję, że ta statuetka będzie mnie motywować do dalszej pracy i nie pozwoli mi odpuścić. Jak na nią patrzę robi mi się cieplej na sercu i od razu pojawia się uśmiech. Czuję satysfakcję!
Marzenia się spełniają, trzeba tylko mocno w nie wierzyć i nad nimi pracować. Nic nie dzieje się od razu !

11 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia