niedziela, 14 maja 2017

HAPPY BOX BY FARMONA

Czy są tu kobiety, które nie lubią niespodzianek ? Wydaje mi się, że nie. Każda z nas pragnie być rozpieszczana. Chyba więc nie muszę mówić jak duża była moja radość, gdy zobaczyłam niespodziewaną paczkę kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawe co znalazło się w moim szczęśliwym pudełku to zapraszam do czytania dalej :)



Nie miałam tych produktów wcześniej, w sumie nie słyszałam również o nich, co w pewnym stopniu cieszy podwójnie. Farmona wypuściła serię kosmetyków tworzących rytuał piękna. Seria ta zawiera cały zestaw kosmetyków stworzony do codziennej pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni. 
W moim boxie znalazłam trzy produkty rozpoczynające rytuał pielęgnacyjny twarzy. Zestaw trzech kroków składa się z :


0'1 NUTRI CLEANSING, kremowy olejek do demakijażu twarzy i oczu.
Ma on za zadanie delikatnie i dokładnie oczyścić skórę, usunąć makijaż. 
Zawiera: olej arganowy i migdałowy oraz ekstrat z bursztynu. 

0'2 IDEAL BALANCER, nawilżający płyn micelarny do twarzy i oczu. 
Ma za zadanie usunąć resztki makijażu, które mogły gdzieś na twarzy jeszcze pozostać po demakijażu olejkiem, ale także przywrócić prawidłowe pH skórze. Daje uczucie świeżości. 

0'3 SOFT EXFOLIATION, progresywny żel złuszczający z kwasem szikimowym. 
Ma za zadanie usunąć martwy naskórek bez niekontrolowanego łuszczenia się skóry. Ma także dokładnie oczyścić naszą skórę i odblokować pory, wygładzić niedoskonałości, ujednolicić koloryt skóry, Żelu używamy 1-2 razy w tygodniu, najlepiej przed snem. 
Grubszą warstwę żelu pozostawiamy na twarzy na 5 minut. Po aplikacji należy od razu umyć dłonie. Żel ściągamy za pomocą wacika, następnie zmywamy pozostałości wodą. 

Ten program zaczęłam dopiero co używać, dam znać, gdy tylko będą pierwsze efekty! Na aktualną chwilę mogę powiedzieć, że te produkty zachwyciły mnie swoim pięknym zapachem, który kojarzy mi się z takimi droższymi produktami, używanymi w salonach kosmetycznych. 
Olejek jak i nawilżający płyn micelarny mają opakowanie z pompką, co jest na pewno sporym atutem. 

Farmona przygotowała program dalszej pielęgnacji twarzy, składający się z kremów i maseczek. 
W moim boxie znalazłam krem i serum. Niestety zarówno krem jak i serum jest dla skóry z utratą jędrności, z widocznymi zmarszczkami. Podaruję ten zestaw mamie, niech testuje.
Jedno co chciałam zauważyć to bardzo ładne opakowania obu produktów. Serum jest na noc a krem na dzień. Taki duet fajnie może sprawdzić się jako prezent.



Dziękuję FARMONA za tą przesyłkę ( niespodziankę) !! 

11 komentarzy:

  1. miała to pudełeczko, bardzo lubię Farmonę, niemniej jednak te żel złuszczający był dla mnie zbyt silny

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na polskim rynku jest ogromny wybór kosmetyków, co bardzo cieszy. Pozdrawiam 🍀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość tego boxu :) lubię produkty Farmona, ale tych nie miałam jeszcze.
    Zostaję tu na dłużej :) pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudelko, maja ciekawa szate graficzna lubie takie :D Z przyjemnoscia obserwuje Twoj blog :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo fajne pudełeczko, jestem bardzo ciekawa jak Ci się produkty sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna niespodzianka z wielką przyjemnością przetestowałabym ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia