niedziela, 3 grudnia 2017

Z WIZYTĄ W PRADZE!

W Pradze nie byłam nigdy, wypad z przyjaciółmi okazał się, więc istnym strzałem w dziesiątkę. Pogoda była korzystna tego weekendu. W Pradze spędziliśmy intensywną sobotę-cały dzień zwiedzania i jeszcze raz zwiedzania. Było warto, chociaż na chwilę wyrwać się z codzienności.
Do zorganizowania takiej wycieczki potrzeba jedynie kilku groszy przy dobrej organizacji.
W tym wpisie przedstawię Wam parę punktów stolicy Czech, które koniecznie trzeba zobaczyć.


Zaczęliśmy zwiedzanie od Placu Wacława, znajduje się on w centrum Pragi. Tętni życiem, niezależnie od tego czy jest ranek czy późny wieczór. 


Rynek Staromiejski znajduje się między Placem Wacława a Mostem Karola. Kolejne miejsce, na którym można spotkać dużą ilość turystów. 


Najważniejszym punktem wycieczki był Most Karola. Wstęp na most jest bezpłatny. Z racji tego, że jest wizytówką Pragi jest bardzo oblężony przez turystów. 


Będąc w Pradze warto przejść się i zobaczyć ścianę Johna Lennona. Ściana zawiera pełno graffiti inspirowanymi Johnem Lennonem i fragmentami piosenek zespołu the Beatles.


Chyba nie sposób opisać wszystkich miejsc które mieliśmy okazję podziwiać w Pradze. W jeden dzień można dotrzeć w wiele fajnych miejsc. Mieliśmy to szczęście że dopisała nam pogoda, co  umożliwiło nam bardziej komfortowe zwiedzanie.
Czy było warto ?  Zdecydowanie tak ! Wrzucam jeszcze parę fotek z naszego wyjazdu, może namówią kogoś do zorganizowania małej wycieczki.



Polecam każdemu spędzić chociaż jeden dzień w czeskiej stolicy.

10 komentarzy:

  1. pięknie! marzy mi się Praga też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że zabrałaś nas ze sobą :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tym roku, również pierwszy raz, pojechaliśmy w ramach moich urodzin ;)
    Praga podobała mi się baaardzo! Obecnie mieszkam w jednym z najpiękniejszych europejskich miast, natomiast Praga podobała mi się 100x bardziej. Miałam swój klimat, tajemniczość, te uliczki ;)Mam zamiar jeszcze tam wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Pradze nie byłam również nigdy.Widoki bardzo ładne,miło się patrzy na takie zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie trochę przypomina Kraków Może wzajemna obserwacja?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się wycieczka do Pragi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie. Nigdy nie bylam w Pradze i chetnie sie tam wybiore w najblizszym czasie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :) Ja byłam w Pradze lata temu, ale jako opiekun kolonijny, więc niewiele pamiętam. Oczy musiałam mieć gdzieś indziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super, powiedziałabym że podobnie jak w Polsce:) Kiedyś z pewnością się tam wybiorę:D Pozdrawiam:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia