niedziela, 23 kwietnia 2017

L'OREAL ELSEVE MAGICZNA MOC GLINKI, SZAMPON I ODŻYWKA

Moje włosy szybko się przetłuszczają, są dość oklapnięte, dlatego szukam produktów do włosów, które dobrze je oczyszczą, sprawią, że będą świeższe dłużej i delikatnie uniosą je u nasady. 
Szukając jakiegoś nowego szamponu do włosów natknęłam się na szampon i odżywkę L'oreal Elseve Magiczna Moc Glinki. Troszkę żałuję, że wtedy nie kupiłam również maski, ale myślę, że z czasem również wypróbuję i ją. Czy szampon i odżywka okazały się strzałem w dziesiątkę ?


Ta seria przeznaczona jest do włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się u nasady. Nie mogłam więc przejść koło tych produktów obojętnie. Dodatkowo szampon jak i odżywka pięknie pachną. Muszę przyznać, że to właśnie zapach mocno zachęcił mnie do zakupu. Cena produktów nie jest wysoka. Kształtuje się w okolicach 12 zł.


Szampon bardzo dobrze się pieni. Wystarczy niewielka ilość, a co za tym idzie jest to wydajny produkt. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, które po umyciu nie są oklapnięte, wyglądają dobrze. Są świeże i co najważniejsze ta świeżość się utrzymuje. Tak jak wspominałam mam włosy z tendencją do przetłuszczania. Ostatnio włosy myję wieczorem, więc zdarzało się tak, że przy innym szamponie na następny dzień około południa włosy wyglądały źle, robiły się przetłuszczone. Gdy myje włosy tym szamponem moje włosy spokojnie wytrzymują cały kolejny dzień.
Szampon jest dobrze oczyszczający, ale przy tym nie wysusza włosów. Jestem przy drugim opakowaniu i nie zauważyłam tego niepożądanego efektu.

SKŁAD : AQUA / WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, COCO-BETAINE, GLYCOL DISTEARATE, SODIUM CHLORIDE, CI 42090 / BLUE 1, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, SODIUM BENZOATE, SODIUM HYALURONATE, SODIUM HYDROXIDE, PPG-5-CETETH-20, ARGILLA /MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, ALICYLIC ACID, FUMARIC ACID, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, MONTMORILLONITE, KAOLIN , ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CARBOMER, GERANIOL, OCTYLDODECANOL, CITRONELLOL, CITRIC ACID, HEXYL CINNAMAL, PARFUM / FRAGRANCE


Odżywka tak jak i szampon pozytywnie mnie zaskoczyła. Włosy po użyciu są miękkie, przyjemne w dotyku. Dobrze się rozczesują i ładnie się błyszczą. Nie obciąża włosów, powiedziałabym nawet, że są takie puszyste, co mi się bardzo podoba.

SKŁAD : AQUA / WATER, CETEARYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, GLYCINE SOJA OIL / SOYBEAN OIL, CETYL ESTERS, SODIUM HYALURONATE, PHENOXYETHANOL, ARGILLA / MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE , CHLORHEXIDINE DIHYDROCHLORIDE, SALICYLIC ACID, LINALOOL , BENZYL ALCOHOL , BENZYL SALICYLATE, MONTMORILLONITE, ISOPROPYL ALCOHOL , KAOLIN , ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL, BHT, CITRIC ACID, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL , GLYCERIN , PARFUM / FRAGRANCE


Szampon z odżywką tworzą bardzo fajny duet. Ostatnio sięgam po niego cały czas, pasuje on moim włosom. Jestem bardzo zadowolona z tego jak po nim wyglądają. Najbardziej jednak podoba mi się to odświeżenie włosów, fakt że nie przetłuszczają mi się tak szybko. Widoczna jest większa objętość włosów, co przy moich cienkich bardzo mnie cieszy. 
Nie wysuszają włosów, czego troszkę się bałam sięgając po te produkty. Kupię również i maskę ! 

Znacie te produkty ? Jakie są wasze spostrzeżenia na ich temat ? :)

10 komentarzy:

  1. Nie powiedziałabym, że masz cienkie włosy ;) wyglądają na gęste i grube ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO DOBRE ZDJĘCIA! po przeczytaniu chyba kupię dla siebie ten szampon skoro włosy nie przetłuszczają się tak szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te produkty w Rossmannie ale mam takie średnie doświadczenia z firmą Elseve wiec nie przyglądała się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo moja siostra jest zainteresowana tymi produktami! :) musze jej powiedzieć, żeby się decydowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym czytała o moich włosach... Myję je codziennie wieczorem, a już drugiego dnia po południu potrafią wyglądać nieświeżo. Muszę spróbować tego szamponu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ochotę na maskę w ostateczności na odżywkę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od dawna używam szamponów Elseve, jedyne co to staram się regularnie zmieniać rodzaje tego szamponu, by włosy nie przyzwyczajały się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przekonam się raczej do tego duetu, ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety od typowo "drogeryjnych" szamponów muszę się trzymać z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;*
Każdy komentarz działa na mnie bardzo motywująco.
Obserwujesz ? Koniecznie daj znać ! :)
Zostawiając komentarz na moim blogu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w formie nicku czy imienia i nazwiska.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia